Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Betaalmethoden

Orderbevestiging

Binnen 24u na het plaatsen van een bestelling krijg je een automatische e-mail met daarin een overzicht van je bestelling. Indien je gekozen hebt met een bankoverschrijving te betalen, staan alle nodige betaalgegevens in die e-mail. 
Let op! Heb je na 24u (op werkdagen) nog geen orderbevestiging gekregen dan kan het voorkomen dat er geen geldig e-mailadres is opgegeven, waardoor wij geen orderbevestiging kunnen sturen. Neem in dat geval  contact op met ons ([email protected]). 

Betalen kan op 4 manieren

Indien u de bestelling snel in huis wil, betaal dan met elektronisch (=iDeal, Bancontact, creditcard, Paypal). 
Wij krijgen dan direct een melding dat de betaling is afgerond en de bestelling meteen afhandelen en versturen.  

• Via iDeal, Bancontact of een andere elektronische weg (afhankelijk van het land van waar de bestelling is geplaatst). Je bestelling wordt dan meteen door ons verwerkt en verzonden.

• Via VISA of MasterCard. Je bestelling wordt meteen door ons verwerkt en verzonden.

• Via Paypal. Je bestelling wordt meteen door ons verwerkt en verzonden. Betaal je met Paypal en bevalt de aankoop niet, dan vergoedt Paypal je retourkosten. Paypal's gebruiksvoorwaarden voor de retourkosten vergoeding.

• Via je eigen bank, met een vooruitbetaling met vermelding van naam en order nummer. Je bestelling wordt verwerkt en verzonden na ontvangst van de betaling. Hou er rekeing mee dat dit een aantl dagen kan duren bij internationale betalingen. We hebben een nederlandse en belgische rekening.

Onze bankgegevens:
Nederland: ABNAMRO: NL98ABNA0614696720 

België: BNP Parisbas: BE59 0013 4467 4826

 

Betalingstermijn vooruitbetaling

Bij vooruitbetalen hanteren we een betalingstermijn van 5 werkdagen. Dit houdt in dat je, na het plaatsen van een bestelling, 5 werkdagen de tijd hebt om de betaling te voldoen. Tijdens deze termijn worden de bestelde artikelen voor jou gereserveerd. Indien de betalingstermijn is verstreken en wij geen betaling hebben ontvangen gaan de gereserveerde artikelen automatisch terug de verkoop in.
Heb je om een of andere reden toch meer tijd nodig om de betaling te voldoen dan kunnen wij hiervoor eventueel een uitzondering maken. Neem in dat geval eerst contact met ons op [email protected] .